Quick Bird
علمی،آموزشی،تفریحی...

Quick Bird را در گوگل محبوب کنید...
با یک امتیاز مثبت میتوانید از Quick Bird حمایت کنید!
فقط كافي است بر روي دكمه 1+ كليک كنيد.

              

پیر مراد امیدیار در ۲۱ ژوئن سال ۱۹۶۷ در پاریس متولد شد. پدر و مادر او ایرانیانی بودند که برای تحصیل به خارج از کشور رفته بودند. مادر او الهه میرجلالی امیدیار مدرک دکترای زبانشناسی خود را از دانشگاه سوربن دریافت کرده بود و پدرش یک جراح بود. خانواده پیر زمانی که او ۶ ساله بود به آمریکا مهاجرت کردند و پیر در واشنگتن بزرگ شد. وی در ۱۴ سالگی با نوشتن دومین برنامه رایانه‌ای برای کتابخانه مدرسه پا به دنیای بیتها گذاشت. امیدیار به دبیرستان سنت اندرو در مریلند رفت و در سال ۱۹۸۴ فارغ‌التحصیل شد. وی سپس به دانشگاه تافتز رفت و در سال ۱۹۸۸ با مدرک علوم کامپیوتر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. امیدیار کمی ‌بعد برای کار به شرکت کلاریس، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت اپل رفت. او در این شرکت برای نوشتن برنامه مک همکاری می‌کرد. وی در سال ۱۹۹۱ یکی از افرادی بود که شرکت توسعه اینک، یک شرکت نرم‌افزاری، را تاسیس کردند. این شرکت بعدها تبدیل به یک شرکت تجارت الکترونیک شد و به ای‌شاپ تغییر نام پیدا کرد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                            

اظهارات رئیس جمهور در سخنرانی روز ۲۲ بهمن مبنی بر اینکه در روزهای آینده چند دستاورد بزرگ هسته‌ای رونمایی خواهد شد، این سؤال را مطرح کرده که این خبرها از چه جنسی خواهد بود.

 

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران روز ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱ فوریه ۲۰۱۲) در سخنانی در جمع میلیون‌ها نفر از راهپیمایان تهرانی، گفت: طی روزهای آینده، دنیا شاهد رونمایی از چند دستاورد بزرگ هسته‌ای ایران خواهد بود.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

 من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد

و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت

تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . . .

.

.

.

زیباترین شب زمین شب پر از نگاه تو / دعای من برای تو ، خدای من پناه تو . . .

دوستت دارم

پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو  عروسک و شمع

اما امسال رو نمیدونم با کی جشن میگیری

هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم

.

.

.

بقیه در ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

 پسر در حال دویدن

زااااارت (صدای زمین خوردن)

رفیق پسر: اوه اوه شاسکول چت شد؟ خاک بر سرت آبرومونو بردی الاغ، پاشو گمشو! (شپلخخخخخ "صدای پس گردنی")
یک رهگذر: چیزی مصرف کردی؟یکم کمتر میزدی خب!
یک خانوم جوان رهگذر: ایییییش پسر دست و پا چلفتیِ خنگ!

 

 

دختر در حال راه رفتن
دوفففففففسک (زمین خوردن به دلیل نقص فنی در قسمت پاشنه کفش)

رفیق دختر: آخ جیگرم خوبی؟ فدات شم! الهی بمیرم! چی شدی تو یهو؟ وااااااااااای…
یک رهگذر: دخترم خوبی؟ فشارت افتاده؟ میخوای برسونمت دکتری جایی؟
یک پسر جوان رهگذر: ای وای خانوم حالتون خوبه؟ دستتونو بدین به من!
من ماشینم همینجا پارکه یه لحظه وایسین،با این وضع که دیگه نمیتونین پیاده برین.

 



ارسال توسط دانیال

                          

بازی Virtual City یکی از جذاب ترین و جالب ترین بازی هایی است که در سبک استراتژیک و شهر سازی ساخته و عرضه شده است. در این بازی شما نقش شهرداری را ایفا می کنید که باید به شیوه ی خود شهری را بنا و اداره کند که در آن تمام ساختمان های یک شهر معمولی از جمله خانه های مسکنوی , ادارات , بیمارستان ها , مراکز خرید , کارخانجات و… وجود داشته و مردم آن از شهر راضی باشند. و با استفاده از این بنا ها سرمایه ای بزرگ در شهر خود داشته باشید و پول را به طوری در میان کارکنان تقسیم کنید تا هم عدالت برقرار شود و هم کسری بودجه نداشته باشید. این بازی علاوه بر حجم نسبتا کمی که دارد از گرافیک بسیاری خوبی برخوردار بوده و جذابیت خاصی دارد. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده جالب و سرگرم کننده را به صورت رایگان دریافت کرده و لذت ببرید.

حجم دانلود: 62 مگابایت

لینک دانلود: مستقیم _ کمکی



ارسال توسط دانیال

                         Flashget 3.7.0.1195

Flashget 3.7.0.1195 نرم‌افزارهای مدیریت دانلود بسیاری وجود دارند و هر کدامشان با یک ویژگی خاص شناخته می‌شوند؛ یکی بیش‌ترین سرعت دانلود را ارائه می‌کند، یکی توانایی بالایی در پخش ویدئوی آنلاین دارد یا دیگری برای دانلود از FTPها بهترین گزینه است. برنامه‌ی FlashGet از نوع سوم است؛ این برنامه را می‌توان بهترین نرم‌افزار برای دانلود از FTPها دانست. بسیاری از سایت‌ها هستند که برای دانلود فایلی از آن‌ها تنها  FlashGet به کمک شما می‌آید و از دست برنامه‌های مدیریت دانلود دیگر کاری ساخته نیست! این برنامه برای دانلود فایل‌های با حجم بسیار بالا نیز بهترین گزینه است. FlashGet به‌خوبی با اکثر مرورگرها هماهنگ می‌شود و امکان دانلود هر لینک پسوندداری را می‌دهد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

 انواع فارسي ساز آفيس،فارسي ساز ويندوزXP،فارسي ساز ويندوز سون،فارسي ساز کيبورد...



ارسال توسط دانیال

 شیوه تست:

بتدا بعد از كامل شدن صفحه گزينه English  را  انتخاب كنيد سپس از منوي بعدي گزينه Start  و در انتها نيز گزينه Start   دوباره انتخاب كنيد.  حال ميتوانيد به مجموع 39 تست كه به صورت پي در پي براي شما مي آيد پاسخ دهيد تست ها به ترتيب از آسان به سخت در نظر گرفته شده اند ، كه تست ها به صورت هشت جوابي هوشمند به همراه نمره منفي مي باشند وهر چه قدر تعداد بيشتري تست را پاسخ دهيد ، پاسخ تست IQ  شما دقيق تر خواهد بود ... و نيز اگر وقت پاسخ گويي به همه تست ها را نداريد ميتوانيد تا آنجا كه قادر به پاسخ هستيد ادامه دهيد  در انتها و پس از پاسخ به همه و يا قسمتي از تست ها با انتخاب گزينه Menu  در گوشه سمت راست صفحه و زدن كليد Send  ميتوانيد پاسخ تست IQ  خود را ببينيد . وقت پاسخ گويي شما به كليه سوالات 40 دقيقه ميباشد. ميتوانيد سوال هايي را كه قادر به پاسخ آن نيستيد رد كنيد و با دكمه فلش به سمت راست در پايين صفحه به سوال بعدي برويد.

مقیاس IQ:

پایین تر از 60: هوش بسیار پایین (Very Low IQ)

بین 60 تا 90: هوش پایین (Low IQ)

بین 90 تا 110: هوش معمولی (Normal IQ)

بین 110 تا 130: هوش بالا (High IQ)

بالاتر از 130: هوش فوق العاده (Very High IQ)

برای شروع تست اینجا کلیک کنید....



ارسال توسط دانیال

 

"کیس مارتین"، مرد 42 ساله انگلیسی با وزنی نزدیک به 380 کیلوگرم رکورد چاق‌‌ترین مرد جهان را از آن خود کرد.

کیس که ساکن شمال غرب لندن است، می‌گوید که وزنش از زمان نوجوانی و پس از مرگ مادرش که پرخوری را آغاز کرده شروع به زیاد شدن کرده است.

گفته شده که کیس روز خود را با هشت هات‌داگ آغاز می‌کند و می‌تواند برای ناهار دو پرس کباب بریانی به همراه چیس و سوسیس را بخورد.

پزشکان می‌گویند که کیس برای عمل جراحی به منظور کاهش وزن، باید حداقل نیمی از وزن کنونی خود را با رژیم کم کند.



ارسال توسط دانیال

             

آخرین آمارهای منتشرشده از میزان کاربران فیسبوک، ادعای ۱۷ میلیون کاربر فیسبوک در داخل کشور را بار دیگر زنده کرد.

از آخرین فیلترینگ فیسبوک در ایران، حدود دو سال و نیم می‌گذرد، هنوز این شبکه تعداد کاربران بی‌شماری در داخل ایران دارد. مسئولان و کارشناسان ایرانی رقم‌های متفاوتی از عدد ناچیز و دور از باور 700 هزار تا عدد شگفت‌انگیز 17 میلیون را برای تعداد کاربران ایرانی فیسبوک که از داخل ایران به این شبکه متصل می‌شوند، ارائه داده‌اند. کاربرانی که با کمک رندی و ارتباطات میان‌فردی خود و با استفاده از فیلترشکن، وی.پی.ان یا برنامه‌های کاربردی ثالث که هیچ کدام امنیت موردتاییدی ندارند، دزدی هویتشان را به جان می‌خرند و به این شبکه دست پیدا می‌کنند. تاکنون خبرهای بی‌شماری از شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک در مورد نقض حریم شخصی و پژوهش‌هایی درباره تاثیرات نادرست آنها بر هنجارهای اجتماعی منتشر شده است. همچنین، پلیس فتا درباره این مسایل و امنیت شبکه‌های اجتماعی بارها هشدار داده و از کاربران خواسته است که با آگاهی در اینترنت فعال باشند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
وضعیت آب و هوا
امکانات جانبی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Quick Bird و آدرس QuickBird.loxblog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انواع فال