Quick Bird
علمی،آموزشی،تفریحی...

Quick Bird را در گوگل محبوب کنید...
با یک امتیاز مثبت میتوانید از Quick Bird حمایت کنید!
فقط كافي است بر روي دكمه 1+ كليک كنيد.

                            

X-Plore File Manager  یک نرم افزار فوق العاده برای مدیریت همه ی فایل های موجود در گوشی شما از عکس ها و ویدئو گرفته تا فایل های فشرده  می‌باشد . این نرم افزار قابلیت نمایش فایل و پوشه ها را به شکل های متفاوت دارد . به شما امکاناتی از قبیل مشاهده، کپی کردن، جابجایی، حذف، فشرده سازی، استخراج فایل های فشرده، تغییر نام، به اشتراک گذاری، و … را به سادگی می‌دهد. همچنین شما در این برنامه مدیریت فایل قابلیت جستجو کامل در بین پوشه ها و فایل ها را دارید و همچنین علامت گذاری پوشه و فایل ها برای انجام دستورهای دسته جمعی فراهم شده است . یکی از امکانات خوب این برنامه مدیریت فایل داشتن یک مشاهده گر مخصوص عکس‌ها با قابلیت زوم و اسلاید می باشد  و بسیاری از امکانات دیگر که با کار کردن با این نرم افزار پیشرفته با آن ها برخورد خواهید کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب مخصوص اعضا می باشد لطفا ابتدا عضو شوید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                          

در این پست برای شما عزیزان تصاویر زیبا با موضوع ماشین های مختلف آماده دانلود کردیم.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

مطلب مخصوص اعضا می باشد لطفا ابتدا عضو شوید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

         

 شرکت مایکروسافت بالاخره در کنگره جهانی موبایل بارسلون MWC2012 نسخه آزمایش عمومی ویندوز ۸ را عرضه کرد و اکنون می‌توانید آن را به راحتی دانلود کنید

 مایکروسافت همزمان با عرضه این نسخه و با اعلام این مطلب که ویندوز پس از عرضه ویندوز ۹۵ تغییراتی به این بزرگی به خود ندیده، تلویحا این محصول را بسیار برتر از ویندوز ۷ دانسته است. این شرکت تغییرات این نسخه نسبت به نسخه توسعه‌دهندگان را تعویض و اضافه شدن بیش از یکصدهزار کد اعلام کرده است

این نسخه، نسخه نهایی نیست و نسخه اصلی احتمالا نسخه بعدی خواهد بود و اکنون بسیار به کاربران نزدیک شده است. این نسخه تنها برای توسعه‌دهندگان نیست و شما به عنوان یک کاربر عادی نیز (البته با توجه به توانایی سیستم خود) از آن لذت ببرید. کافیست ان را دانلود کرده و پس از نصب استفاده کنید. با توجه به پایداری قابل توجه نسخه توسعه‌دهندگان فکر نمی‌کنیم این نسخه نیز مشکلی بابت استفاده داشته باشد.

 

دانلود ویندوز8 و معرفی و اموزش نصب ان و سخت افزار مورد نیاز برای نصب ان در ادامه پست...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                           

با توجه به این که این روزها ویروس های زیادی در اینترنت انتشار یافته هیچ کامپیوتری از شر ویروس در امان نیست. همه به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن هستند تا بتوانند از ویروسی شدن سیستم خود جلوگیری کنند. ما به شما آنتی ویروس نود۳۲ را پیشنهاد می کنیم . به دلیل اینکه ،آنتی ویروس نود ۳۲ هوشمند است توانای این را دارد که سیستم شما را در مقابل ویروس ها ایمن س . شما با داشتن یوزر و پسورد آنتی ویروس می توانید بدون هیچ دردسری آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید، در ادامه مطلب تعدادی یوزر و پسورد برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم که هم اکنون می توانید دریافت کنید. این یوزر و پسورد های آنتی ویروس نود ۳۲ همیشه آپدیت می شوند و شما می توانید این صفحه را ذخیره نموده و هر وقت که نیاز به یوزر و پسورد جدید داشتید به همینجا مراجعه نمایید.

بقیه در ادامه مطلب...

تاریخ آخرین آپدیت: 2012/03/02

برای دیدن ادامه مطلب لطفا ابتدا عضو شوید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

                             

بسیاری از افراد هستند که به بازی هایی که سرعت و جنون در آن ها وجود دارد بسیار علاقه مندند. به همین خاطر ما امروز از سایت ای افــ دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب Need For Speed Most Wanted را به صورت کاملا کم حجم شده در اختیار شما بازدید کنندگان عزیز قرار داده ایم. داستان بازی از این قرار است که شما مدت زیادی از شهر خود دور بوده اید و اکنون بازگشته اید تا دوباره شهرت خود را بدست بگیرید. در زمانی که شما نبودید شهر به یک منطقه ی جنگی بین راننده ها تبدیل شده و به قسمتهای مختلفی تقسیم شده است. هر قسمت از آن را یک دسته از رانندگان اداره می کنند. هر کدام در منطقه ی خود با شما مسابقه میدهند. در پایان کار نیز با سردسته ی آن ها که قوی ترین و پر سرعت ترین ماشن مسابقه را دارد مسابقه خواهید داد.

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

اگه مثل کلنگه
مثل لوله تفنگه
با خوشگلیت میجنگه
طبیعیه، قشنگه
نگو که این یه درده
دماغ عمل نکرده 

 

اگر که مثل فیله
و یا از این قبیله
روی نوکش زیگیله
غصه نخور، اصیله
هی نرو پشت پرده
دماغ عمل نکرده

ادامه مطلب مخصوص اعضا میباشد،برای مشاهده ادامه مطلب لطفا ابتدا عضو شوید سپس به ادامه مطلب بروید...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال
بازدید : مرتبه
تاريخ : دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:مطالب طنز,طنز و سرگرمی,طنز ستایش,طنز تصویری,

               



ارسال توسط دانیال

                  شلوار سایز رضا زاده

بقیه عکس ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

1-خانوم شماره بدم پاره میکنی؟
۲- خانوم ببخشید مستقیم از کدوم طرفه
۳- خانوم شماره ی کفشمو بدم؟
۴- (در برخورد با چنتا دختره زیبا) هنوز فصله هلو نشده
۵- (در برخورد با چنتا دختره کم سن) اِ مهد کودک تعطیل شد شما اومدین بیرون.
۶- حاج خانومم ماچ خانوم
۷- آهای خانوم کجا کجا

برای دیدن ادامه مطلب ابتدا عضو شوید...

ادامه مطلب مخصوص اعضا می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دانیال

در ماه اکتبر شاهد بودیم که سونی سهم شراکت ۵۰ درصدی Telefonaktiebolaget LM Ericsson’s در شرکت موبایل سونی اریکسون را خریداری کرد
ارزش این قرارداد در حدود ۱.۰۵ میلیارد یورو تخمین زده شده است تا سونی با پرداخت آن به تنهایی بخش موبایل را در دست بگیرد.
بنابر گزارش فارنت، پیش از این اعلام شده بود که این معامله و قرارداد در ماه ژانویه نهایی میشود اما حالا ما در ماه فوریه شاهد نهایی شدن این قرارداد و جدایی کامل اریکسون از سونی هستیم.
سرانجام رسما اعلام شد که سونی اریکسون را باید دیگر با نام “ارتباطات سونی” بشناسیم و هر تلفن همراه جدید این شرکت از این به بعد تنها برندسونی را بر پیشانی خود خواهد داشت که البته شاهد چند تلفن همراه با نام سونی پیش از این بودیم.
با این حال دستگاههایی که اکنون در بازار وجود دارند تا خارج شدن کامل از بازار همچنان نام سونی اریکسون را با خود به همراه خواهند داشت.



ارسال توسط دانیال
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
وضعیت آب و هوا
امکانات جانبی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Quick Bird و آدرس QuickBird.loxblog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انواع فال